fotodesky

Radek Sztwiorok radek.sztwiorok@orgrez.cz
Neděle Únor 13 16:42:50 CET 2005

No mne spise stve ze je to uz druha takova serie v posledni dobe,ale je
pravda ze naposled jsem to nebyl reklamovat.
Jak tak koukam na ty kraje tak to vypada ze ty desky jsou odrezky z nejakych
vetsich rozmeru.Nevite kde by se daly takove vetsi rozmery sehnat.Nastrihat
uz to problem mit nebudu.
Uz me stve porad osvetlovat a vyvolavat a vyhazovat kvuli tomu ze je to
krajni kus a pred pouzitim to neni videt.Kdyby to byl velky format tak kraje
ostrihnu zahodim a jeto.Tak je mi lito vyhazovat tretinu desky kvuli
predpokladanemu spatnemu kryti fotorezistu.
Radek
----- Original Message -----
From: "Rt" <jr@siliconbrain.biz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, February 13, 2005 4:22 PM
Subject: Re: fotodesky

> Nechtene osviceni asi ne neb pracuji v mistnosti bez oken a pri zapnuti
> osvit. jednotky je jen jedna ven z obalu a to ta ktera lezi na skle.

Je to jen napad, ale UV prosviti i cerne obaly na deskach. Vybojka
kterou pouzivam - 125W s reflektorem, tedy smerovana, dokaze poskodit
emulzi i na volne lezici desce ve vedlejsi mistnosti.

Nejspis ale je to vadna serie desek. Matne si vzpominam, ze priblizne
pred pul rokem jsem nejaky podobny problem mel s dvoustrannymi deskami.
V GM v Praze mi je bez problemu vymenili za jine. A to, podotykam, jsem
prinesl, vice mene na ukazku, uz hotove nepodarene spoje.
--
Rt