GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Neděle Únor 13 16:12:36 CET 2005

At 15:45 13.2.2005 +0100, =?Windows-1250?B?WmRlbuxrIFZpZGzh+A==?= wrote:

>a preco si nevezmete priklad od konkurencie a nepredavate pasivne SMD
>suciastky, v baleniach po napr. 10-20-50ks? Potom by ten balik mohol
>stat 3kc a uz nebudete prodelecny :-)
>
>No o tomhle nerozhoduji v GM já ale jiní jak se bude co prodávat, ale
>mù¾u se to pokusit nadhodit vedoucímu nákupu a obchodnímu øeditelovi.

Ani by nebyl problem udelat strojecek (nebo mozna, ze to existuje), do
ktereho by se zalozila civka s SMD a on by nasekal kousky s pozadovanym
poctem, takze prodavac by pocital jen kousky pasku, ne jednotlive
soucastky.Chapu, ze pocitat SMD pasivky po jednom kuse je vopruz, ale zase
nerikejte, ze to je nevydelecne! Ja znam jake jsou velkoobchodni ceny...

BTW: Ja v GM (v Praze) nakupuji takove bezne soucastky na bezne bastleni a
jsem vcelku spokojen. Proti takovemu GESu (hlavne v Hradci, kde nic nemaji a
zbytek je na objednavku) je to parada. Pokud chci neco specialnejsiho co GM
nema nebo chci lepsi ceny nebo vetsi mnozstvi pro vyrobu, mam vyborne
zkusenosti s www.ecom.cz to muzu fakt vrele doporucit. Napr. pred nedavnem
jsem poptaval takove kontaktni listy na zakazku (i GM se chlubi v katalogu,
ze neni problem) byly to mnozstvi 100kks/mesic, do GM jsem telefonoval a
nejaky znudeny clovek mi odpovedel at teda poslu fax nebo mail, ze se na to
treba nekdo podiva. Odpoved zadna samozrejmne neprisla. Z Ecomu byla
okamzita odpoved, ze to hned poptaji, asi do tydne jsem mel cenu a dokonce
nechali vyrobit zadarmo vzorky podle meho vykresu a poslali mi je postou!

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz