GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Honza jan.kuba@seznam.cz
Neděle Únor 13 15:48:22 CET 2005

Jo , je to fakt,je treba priznat - ja od te doby co je v Plzni GM, nemam
vetsi problem se shanenim soucastek. A kdyz neco nebylo ( treba
nizkoprikonove LED displeje v zelene barve) do 14 dnu je naskladnili. I
s vymenou mam dobrou zkusenost, treba zrovna u tech displeju.
Ono se ale o negativech pise obecne mnohem vic, nez o tech pozitivech.
To  asi tak bylo je a bude.
Pracuji ve firme, kde se normalni bezproblemovy chod nijak nekomentuje
ani ze strany zakazniku. Beda ale pokud se neco nahodou nekde "popsuje"
to hned vsichni  nemluvi o nicem jinem.
 Asi je to v nas v lidech, je proste tezke zavdecit se. Treba i tady.
Nezridka jsem byl svedkem, kdy jsem nekdo hodil schematko, skicu  a 90
procent reakci bylo typu: jak to posilas prilohy, neznas zasady
komunikace atd....

Tak to vidim ja!