konektory

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Únor 13 15:16:32 CET 2005

predpokladam, ze to dratove hniezdo bolo na kratke vlny. Mozno to
funguje (ved nakoniec s trojkolikovym transformatorom sa da prisposobit
na 50ohm aj fontanka s vodou), ale clovek ostane vzdy v takom malom
nemom uzase. Obzvlast ked vie, ze sa s kazdou blbostou musi prdlikat
neviem ako dlho, pouzivajuc neviem ako drahe pristroje a pod. ;-) Ale
ako sa vravi najlepsia antena je koncovy stupen, takze male
neprisposobenie sa da tolerovat :-) Pocitam, ze vy to nenastavujete na
VSWR 1.005 :-)
balu