GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Neděle Únor 13 15:11:28 CET 2005

Zdeněk Vidlář wrote:

>Víte co Vám řeknu, běžte si vyzkoušet celý den stoupnout za pult a
>prodávejte SMD odpory za 0,30. To je prodělečný obchod.

a preco si nevezmete priklad od konkurencie a nepredavate pasivne SMD
suciastky, v baleniach po napr. 10-20-50ks? Potom by ten balik mohol
stat 3kc a uz nebudete prodelecny :-)

Ked ste uz tu - chcel som sa spytat ako funguje GM v bratislave. Kym som
tam este chodil nakupovat tak na sklade takmer nic nebolo (ani uplne
zakladny sortiment ako napr. stabilizatory 7805, alebo tranzistory BD135
a pod.) a vsetko sa muselo objednavat aj ked som chcel 10ks.
Ked som sa pokusal dojdenat nejaku cenu pre vyssi odber tak zo 100
korunovej polozky sa dalo spustit max. 20 halierov a aj to trebalo cakat
3 mesiace. Proste radost nakupovat :-)

balu