GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Neděle Únor 13 14:53:02 CET 2005

No vsak ja jsem to nejprve chtel resit pouze s GM. Ale kdyz mi za cely mesic
nikdo neodpovedel (mimo okamzite automaticke odpovedi, ze se s tim budou
zabyvat co nejdriv), tak co si o tom sakra mam myslet. Mam je pravidelne
chodit prosit? Na uctence je ujisteni ze VSECHNO koupene v GM ma prohlaseni
o schode a podle vyrobniho stitku na trafu vidim ze to asi neni pravda. Neni
to snad podvod? Probudili se, az kdyz jsem jim (po tom mesici) oznamil ze
jsem to dal na COI. To opravdu nepovazuju za solidni pristup k zakaznikovi a
COI je tady opravdu od toho, aby tyto veci resilo.
Andel

Chápu, Vaše rozčílení, ale vše se dá řešit vždy s chladným rozumem a
ne hned volat COI.

Bez pozdravu

Zdeněk Vidlář