konektory

Pavel pavel_t@centrum.cz
Neděle Únor 13 13:51:01 CET 2005

> Kde se ty MIC3 dají sehnat?

Velmi se omlouvam, hned v prvnim prispevku mi vypadlo, ze v GM
http://gme.cz/index.php?action=categories&selectedcat=0&PHPSESSID=f606d15539e7380eb649f6c93f533e26&x=0&y=0&search_what=mic3

tusim ze i v GESu.

> Jedná se o použití ve venkovní prostředí jako napájecí konektor (cca
> 40VAC/3A + nejaka signalizace). VF parametry nejsou v tomto pripade dulezite.

Timto proudem si nejsem jist ale odhaduji ze nebude problem, ja vzdy
pres ne vedl pouze signaly nebo par mA.

> Dulezita je mechanicka pevnost a odolnost proti vsem kombinacim

Kontaktni plochy jsou velmi dobre a konektor je sroubovaci, na prvni
pohled (az na tu barvu :-) ) pripomina ten vojensky. Povetrnosti nemohu
vice slouzit, bud se nekdo ozve a poreferuje nebo budete muset zkouset a
pripadne za cas referovat.

> povetrnostnich vlivu a samozrejme cena. Konektor za 500,- je v tomto
> pripade nepouzitelny.

Odmazte jednu nulu a mate pribliznou cenu za komplet (to jste myslim
psal na www, ze je cena kterou jste ochoten zaplatit). Jinak se obavam,
ze opravdu kvalitni konektor Vasich pozadavku bude dosti drahy, ty MIC
jsou asi rozumny kompromis.

Pavel