GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Zdeněk Vidlář eleso@tiscali.cz
Neděle Únor 13 13:29:41 CET 2005

To co píšete je pochopitelné, ale pokud se na to podívám z hlediska
občasného zákazníka GM, tak bych se asi zahoval stejně.

Co pamatuji, tak ochota prodavačů v Brněnské prodejně byla vždy přímo
odpuzující. Chodil jsem tam jen s největším sebezapřením a jen pro to
co jsem nikde jinde neshnal. Dělám to tak dodnes. Prvně jdu do GES,
pak EZK, potom Buček a na závěr pokud je třeba tak GM.

Souhlasím,
někdy jsem taky rozhořčen jak se naši prodavači k zákazníkům chovají,
ale od doby kdy v GM nepracuje jistý pan vedoucí se situace změnila a
už to není jak to bývalo. Kdyby jste jen na týden mohli být u nás a
viděli, co vedoucí pro Vás zákazníky dělá tak by polovina z Vás mluvila
jinak. Bývá tam do noci a přes noc, aby byl spokojen i ten
zákazník co u nás nakoupí to co nikdo nemá a za rohem nás pomlouvá.

Nejsem z Brna, takže více využívám zásilkové služby. Primárně je to
vždy GES (od 500Kč poštovné zdarma) potom Koala. Zpravidla lepší ceny,
někdy i od 5 kusů, většina zboží do 14 dnů.

GES moc neznámm, a ke Koale se nebudu vyjadřovat, protože se zabývají
pouze velkoobchodním prodejem.