GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Zdeněk Vidlář eleso@tiscali.cz
Neděle Únor 13 13:18:29 CET 2005

Tuhle diskuzi jsem zacal ja a nemyslim si ze je to chyba jednoho cloveka,
ale velka chyba vedeni firmy. Pokud se vozi vyrobky z Ciny a neni k nim
prohlaseni o shode, nekdo o tom dovozu musel rozhodnout uz s vedomim ze tady
bude prodavat sortiment obdobne kvality, jako u vietnamskych stankaru. Tedy
zakony jdou stranou a jde jen o zisk. Jinak nenakupuji pouze v GM. Vetsinu
beznych veci kupuju v Husitske v PS, nakup typu - chystam se do Prahy, tak
tam dopoledne poslu mailem seznam a odpoledne se pro to stavim - to je v GM
nerealne.

Nevím jak to funguje v Praze na Sokolovské, ale v Brně se na tomhle dá
domluvit, pokud tedy nemyslíte, že dopoledne je 11:59 a odpoledne je
třeba 12:30. To se prostě stihnout nedá. Ale pokud pošlete mejlem
seznam ráno v 9:00 a příjdete si pro to v 16:00 tak by snad problém
být neměl, ale přiznávám, že se může stát i to, že seznam vychystaný
nebude.

Spoustu veci tam maji levnejsich, napr. SMD odpor v kusovem
mnozstvi za 0,30 a v GM za 1 Kc.

Víte co Vám řeknu, běžte si vyzkoušet celý den stoupnout za pult a
prodávejte SMD odpory za 0,30. To je prodělečný obchod.
Proč jste nenapsala co máme levnější? Proč na nás jen házíte špínu a
chodíte k nám nakupovat? :)

Pochopitelne nektery sortiment je jiny, tak
pro nektere veci (neni jich moc) jdu do GM a kdyz chci napr. kondenzatory 1n
NPO, pro ne jezdim do GESu (v GM ani u mensich kapacit nevedi z jake hmoty
ty kondenzatory maji - nezajima je to)

Kondenzátory  1n v hmotě NPO opravdu v sortimentu nemáme.

. To trafo, o kterem jsem psal, jsem
taky puvodne chtel koupit v PS. Maji tam trafa Tronic, ktera vyhovuji normam
a maji i tepelnou pojistku. Jenze zrovna 20W trafo nemeli a tak jsem sel ke
konkurenci. A az doma jsem se nestacil divit :-(( Zkratka na nektere
praktiky nekterych obchodniku si nejak nemuzu zvyknout.
Andel

Chápu, Vaše rozčílení, ale vše se dá řešit vždy s chladným rozumem a
ne hned volat COI.

Bez pozdravu

Zdeněk Vidlář