GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Zdeněk Vidlář eleso@tiscali.cz
Neděle Únor 13 13:04:05 CET 2005

Važení,
> pozoruji Vaši rozpravu a musím se jen tiše smát. Je zajímavé jak
> všichni nadávají na GM Electronic, ale většina z Vás právě v GM
> nakupujete. A proč?
> No protože drtivou většinu zboží nemá nikdo jiný v sortimentu nebo na
> skladě.

Ano, v malém množství ano. Je to nejdostupnější.

Ale Radku to snad nemyslíte vážně? V malém množství? Ukažte mi která
česká konkurence GM má takové sklady jako GM. Jednou si zajeďte
podívat do Jenče u Prahy na sklad zboží který tam GM má.

> Proč někdo taky nenapíše, že nemohl sehnat tu či onu součástku a
přišel do
> GM a
> tam ji koupil. Proč všichni jen kritizují ty ostatní a nepodívají se
taky
> na sebe?
> Pracuji v GM již 4 roky na obchodním oddělení a musím říci,
> že někteří z Vás zákazníků jste opravdu hrozní sobci!
> Vím, že Pepa Říha udělal chybu, ale je to jen člověk a může udělat
> chybu.

Přesně z tohohle přístupu bych měl strach. Pro mne GM udělala chybu a né
nějaká soukromá osoba. Věc se řešila s odpovědným pracovníkem
zastupujícím GM.

Z jakého přístupu? Z toho že člověk chyboval? To mi chcete říci že Vy
jste nikdy nechyboval?

Víte, já každý rok na konci roku děkuji svým zákazníkům za spolupráci
za uplynulý rok. Kolik si myslíte, že poděkuje zákazníkům mě že jsem
jim zboží držel na skladě, že mají dobré ceny a že jim pomůžu když
mají nějaký problém ve výrobě? Je jich opravdu málo.

> Když se podívám kolik zákazníků chodí s prosíkem abychom jim vzali
> zpět zboží které si chybně objednali, tak je to opravdu zanedbatelná
> chyba. Neříkám, že se nevyskytnou problémy, ale vše se dá řešit přeci
> vklidu a ne hned volat COI! To snad ne?

Prosim, napište vaší nebo GM představu řešení v klidu. Zjevně se
prodávalo něco, co do prodeje jít nemělo. Pokud to GM vědělo, tak je to
úmyslné podvádění zákazníka a je třeba něco změnit (GM to samo od sebe
neudělá, neb už to mohlo udělat). Pokud to GM nevědělo, tak se jedná o
selhání pracovníka a měla to odhalit interní kontrola.

V obou případech je COI na místě, neboť ona má chránit zájmy zákazníka a
ona má pravomoc na příslušné šetření, a zjednání nápravy.
 Věřím tomu, že zboží bylo okamžitě stažené z prodeje, ostatní zboží má
doklady v pořádku, kontrolní mechanizmy a pracovní postupy nastavené
tak, aby k takovémuto pochybení ze strany zaměstnance nemohlo dojí. Pak
jistě není čeho se obávat ani od COI.

Víte, o téhle aféře jsem se dozvěděl přímo od Pepíka Říhy, když mi volal
abych mu ty trafa z Brna poslal a stáhnuli jsme v Brně na maloobchodní
prodejně prodej všech ostatních traf od daného výrobce. Dle informací
které jsem od Pepíka dostal o jeden den později, je již na daný typ a i
ostatní prohlášení o shodě k mání. Nevím proč se tady tedy řeší nějaká
kontrola COI. Nevím jak to s kontrolou COI dopadlo, ale jistě se to
dalo vyřešit i bez nich. Stačí, aby jsme byli všichni k sobě
tolerantní a dovedli pochopit, že člověk může chybovat.

> Všichni se zamyslete kolikrát jste za svůj život udělali chybu...
Mnohokrát. Důležité je, zda to byla chyba nebo úmysl. Zda to může někoho
zabít či udělat velké škody...

Ale prosím Vás, to si myslíte, že má někdo v GM v umyslu něco špatnéhu
vůči svým zákazníkům? To snad ne? Musím se opět smát.

Bez pozdravu

Zdeněk Vidlář