GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Neděle Únor 13 11:31:01 CET 2005

On
> Behalf Of Zdeněk Vidlář
> Sent: Sunday, February 13, 2005 12:46 AM
> To: hw-list@list.hw.cz
> Subject: RE:GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.
>
> Važení,
> pozoruji Vaši rozpravu a musím se jen tiše smát. Je zajímavé jak
> všichni nadávají na GM Electronic, ale většina z Vás právě v GM
> nakupujete. A proč?
> No protože drtivou většinu zboží nemá nikdo jiný v sortimentu nebo na
> skladě.

Ano, v malém množství ano. Je to nejdostupnější.

> Proč někdo taky nenapíše, že nemohl sehnat tu či onu součástku a
přišel do
> GM a
> tam ji koupil. Proč všichni jen kritizují ty ostatní a nepodívají se
taky
> na sebe?
> Pracuji v GM již 4 roky na obchodním oddělení a musím říci,
> že někteří z Vás zákazníků jste opravdu hrozní sobci!
> Vím, že Pepa Říha udělal chybu, ale je to jen člověk a může udělat
> chybu.

Přesně z tohohle přístupu bych měl strach. Pro mne GM udělala chybu a né
nějaká soukromá osoba. Věc se řešila s odpovědným pracovníkem
zastupujícím GM.

> Když se podívám kolik zákazníků chodí s prosíkem abychom jim vzali
> zpět zboží které si chybně objednali, tak je to opravdu zanedbatelná
> chyba. Neříkám, že se nevyskytnou problémy, ale vše se dá řešit přeci
> vklidu a ne hned volat COI! To snad ne?

Prosim, napište vaší nebo GM představu řešení v klidu. Zjevně se
prodávalo něco, co do prodeje jít nemělo. Pokud to GM vědělo, tak je to
úmyslné podvádění zákazníka a je třeba něco změnit (GM to samo od sebe
neudělá, neb už to mohlo udělat). Pokud to GM nevědělo, tak se jedná o
selhání pracovníka a měla to odhalit interní kontrola.

V obou případech je COI na místě, neboť ona má chránit zájmy zákazníka a
ona má pravomoc na příslušné šetření, a zjednání nápravy.
 Věřím tomu, že zboží bylo okamžitě stažené z prodeje, ostatní zboží má
doklady v pořádku, kontrolní mechanizmy a pracovní postupy nastavené
tak, aby k takovémuto pochybení ze strany zaměstnance nemohlo dojí. Pak
jistě není čeho se obávat ani od COI.

> Všichni se zamyslete kolikrát jste za svůj život udělali chybu...
Mnohokrát. Důležité je, zda to byla chyba nebo úmysl. Zda to může někoho
zabít či udělat velké škody...

Radek