doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Marek Pavlu marekpavlu@mybox.cz
Neděle Únor 13 09:59:20 CET 2005

Zdravim,

No kdyz byla rec o te bezpecnosti patentovaneho algoritmu na ridici
platforme, tak co treba AVR??? :)))
Pry ma atest od NSA, ale nevim, jestli to znamena, ze to NSA nedokaze
precist a nebo pravy opak, ze tedy levou zadni za par vterinek :))).
Tak daleko jsem nikdy zadnou organizaci neinfiltroval:))).

S pozdravem,
		Marek Pavlu