doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Únor 12 20:53:15 CET 2005

Ono se totiz PCI karty hodi hlavne jako DSP/CNC procesory,
kdy je treba hoooodne komunikovat mezi ridicim programem v PC
a periferii.
Pokud k tomu neni duvod, tak je vhodnejsi sahnout po tom LEGU,
nebo tam dat vyvojovy kit pro nejaky DSP/jednocip.
Napriklad vzorkovani 80KHz je na bezne PLC trochu hodne, takze
bych spise sahnul po nejakem DSP a postavil to separe.
PCI karty za mych mladych let delal treba camea
http://www.camea.cz/cz/home.

	Slavek