GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Snail Instruments snail@iol.cz
Sobota Únor 12 19:10:24 CET 2005

>Ja bych to s tim dodrzovanim ISO na aztak velky problem :) nevidel. Honosi
>se tim kazda druha firma, ale dusledne ho dodrzuje jen maloktera.

Uz se to tu pred casem probiralo, ale ISO je certifikat o stale stejne,
nikoliv o vysoke kvalite. Kdyz si date do podnikove normy, ze se z panvicky
po prvnim smazeni oloupe teflon a zkrouti plastove drzadlo, muzete klidne
na takovou vyrobu dostat ISO, pokud to budete mit formalne spravne
zaprotokolovane. Navic mate jeste jistotu, ze se oloupe zarucene kazda
panvicka =:-0

J. Hanzal