GM a prohlaseni o shode obecne - bylo: Pajecka z Lidlu.

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Sobota Únor 12 16:10:02 CET 2005

Se vsim souhlasim.
Vidim, ze fluktuace zamestnancu ustava :)

Ja kdyz jsem kdysi nastupoval, tak moje predstavy byly taky jine. Nesmite
zapominat, ze predstava je jedna vec a realita vec druha. Nechci Pepu nejak
pomlouvat, ale v dobe kdy jsem z GM odchazel situaci kolem norem rozhodne
neznal. Verim vsak, ze od te doby byl alespon dvakrat odeslan na prislusna
skoleni.

GM neni samotne kdo ma s timto problemy. ISO mimo jine rika, ze se nesmi
kvalita produktu snizit. Jinymi slovy. Napr. IO, ktery muze byt nachylny na
statiku, bysme se nemneli ani brat do rukou (brat pomoci pinzet). Minimalne
na velkoobchode se to snazi dodrzovat a moc na nej nesahaj.

Ale treba v nekdejsi Monime, jsem si kupoval CPU. prodavac suverene zasel do
skladu, po chvili se vratil, trimajici v ruce kyzene CPU, ktere nasledne
polozil na stul. Upozornuju, ze CPU prinesl bez obalu. Zrejmne ho vzal z
plata. Na moji otazku, zda si je jist, ze procesor neni poskozen mi suverene
odpovedel, ze zcela urcite, protoze maji ISO 9001. Nacez vzal papirovy
pytlik a procesor mi do nej zabalil.

Ja bych to s tim dodrzovanim ISO na aztak velky problem :) nevidel. Honosi
se tim kazda druha firma, ale dusledne ho dodrzuje jen maloktera.

Ales