Pocitaci vaha

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Únor 11 21:58:24 CET 2005

On Fri, 11 Feb 2005, Danhard wrote:

> Mate dobrou vahu :o)

Zkusil jsem to s vahou Soehne (5kg/1g) z makra za 600,-  :

> Zkuste davat na vynulovanou vahu pomalu drobna zavazi (pod 0,5g treba
> sroubky) az navazite 10g, zkuste tam polozit to mnozstvi naraz.

Hazel jsem tam sroubky co vazi 1g po jednom a skutecne to pribyva po 1g
i kdyz jednou to preskocilo o 2g naraz po prihozeni dvou sroubku postupne.

> Zkuste dat na vahu zavazi kolem 50g, pridejte 1kg, odeberte 1kg, kolik bude
> vaha ukazovat ?

Dal jsem tam flasticku 38g pridal flasku s vodou - 1513g , ubral flasku
s vodou a zase 38g . Otestoval jsme to i tak ze napred 38g pak prihodit na
1513g a po ubrani tech 38g to spadlo na 1474g . (rozdil 39g)

> 2g je uz pomerne velky krok, pro 2g soucastku je to 100% chyba vazeni :o))
>
> Danhard

Zda se ze +-1g je max chyba te vahy.