doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Ales Donda ales_donda@adsoft.cz
Pátek Únor 11 18:43:36 CET 2005

No, proc to nabizeji?

Ja bych rekl, ze proto, ze vetsina zarizeni (komercne dostupnych) nevyhovy
(i v kombinaci) vsem pozadavkum.

Ale obecne plati, pokud toho budu potrebavat dostatecne mnozstvi. Tak se
vyplati vyvoj sity na miru. Ale pokud bude potreba pouze jeden kus.

Tak je vyhodnejsi to poskladat jako LEGO z dostupnych komponent. Bude to
mozna materialove drazsi, ale urcite se tim urychli vyvoj. Nemluve o tom, ze
se to bude lepe opravovat.

Ales

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of martin.kadlecek@email.cz
Sent: Friday, February 11, 2005 6:32 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: Re[2]: doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Zdravim

tak z poptavky firem se stala diskuze o tom ze je lepsi to poskladat z
komercnich komponentu ted me jen napada proc ty firmy porad nabizeji vyvoj
PCI karet ??? :-0

jinak nerikam ze s ni mam skvele skusenosti u kazde firmy se neco najde
problem je termin firmami nabidla pro me nepouzitelny termin
bohuzel je to problem malych firem ze urcitou praci dela jen jeden clovek a
paklize je nemocen firma mi nenabidne jine reseni nez svou konkurenci
a tu kterou doporuci mi nabidne termin jeste pozdejsi :-(((

ono kdyby ta firma pred nejakou dobou neprosadila malem na i na otvirani
lednicky PCI karty tak by asi jine reseni bylo mozne :-)
holt kdyz si nekdo leci komplexy vyvojem PCI karet :-)))

Martin Kadlecek