Pocitaci vaha

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Únor 11 16:51:46 CET 2005

U kuchynske vahy Vam bude vadit asi necitlivost a hystereze.
Ono to rozliseni na 1gram spis znamena, ze to na gramy zobrazuje, umele byva
potlacene courani kolem 0 a mechanicky system ma treni, pruzici element
hysterezi ...
V kazdem pripaden si vemte sadu cejchovanych zavazi a nejakou takovou vahu
si zkontrolujte :o)
Potrebujete vahu s rozlisenim 0,1g.

Danhard
-------

Obcas bereme vetsi mnozstvi soucastek a pocitani zabere spoustu casu.
Uvazuji o pocitani soucastek dle vahy. Bude mi stacit digitalni kuchynska
vaha? Nebo se mam poohlednout po necem presnejsi?
Pokud bude vaha mit nejakou odchylku, tak snad bude v celem rozsahu vahy
stejnou, tak by se to do vysledku nemelo projevit.
Michal