doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Únor 11 16:09:45 CET 2005

ako som uz pisal, moj skromny nazor je, ze na toto absolutne
nepotrebujete PCI kartu. Staci obycajne PLC, ktore mozete riadit z
linuxu cez ethernet. Je to ready to use riesenie, netreba nic vyvijat.
Ale zakaznik ma samozrejme vzdy prednost, takze co si rozkaze, to mu
treba vyrobit :-) Niekedy mi je luto tych premrhanych clovekorokov, aj
ked boli zaplatene je to mrhanie ludskymi zdrojmi...
balu