doporucte firmu na vyvoj PCI karty

turby@chips.cz turby@chips.cz
Pátek Únor 11 14:56:18 CET 2005

> predpokladam ze rozhrani USB bylo uvedeno jako vtip :-)
nebyl, USB je v podstate seriove rozhrani a pokud by byl nadrazeny
pocitac "hned vedle" nevim proc by nemohlo byt pouzito. Podotykam, ze
nikdo z nas netusi v jakem prostredi to ma bezet, nejak jste to
nenapsal. :o)

> paklize to budete mit hotove za tyden s komercnimi kartami ktere pobezi na linuxu
> rad od to od vas zakoupim
ja se timhle nezivim a ani nehodlam :o) ale pokud vyberu kary od
dodavatele, ktery je ma skladem tak nevidim zadny problem. Samozrejme
nemluvim o SW, ale k tem hotovym kartam mate uz alespon hotove
ovladace takze pisete uz jen aplikaci jako takovou.

> zvazit zdali nektere monitory nemohou byt nekde jinde nejde je presne zadani
> nevim jak vy ale pokud mi zakaznik jasne sdeli ze tohle je nutne
> tak to s nim nekonzultuji ale udelam to
> kazdy z 8 ridicich systemku bude obsahovat 4 19" monitory
> vsech 8 systemu bude mezi sebou spojeno optikou
to tu ale cteme poprve, ho hlavy vam a vasemu zadavateli bohuzel
nevidime.

navic pokud po me chce zakaznik evidentni kravinu, tak se mu ji
alespon pokusim vymluvit nebo praci odmitnu pokud je to ale fakt velka
blbost (netvrdim, ze jde o tohle, pisu to jen jako odpoved na vasi
interpelaci)

> jedna se o rizeni narocneho vyrobniho procesu, takze nekolik
> prumyslovych case za 30-40 tacu neni urcite zadny problem
o penize jde vzdy az na prvnim miste, alespon se to rika...

stale ale trvam na tom, co jsem napsal drive. navim jak ostatni, ale
ja bych to stavel na komercne dostupnych komponentach. usetrite si tim
spoustu nervu, casu a penez. navic se vyvoj HW proprietarniho zarizeni
muze opozdit a pak budete mit malo casu na napsani SW, coz se vam s
hotovym HW s velkou pravdepodobnosti nestane, pripadne mate moznost
pomerne levne zmenit problematickou komponentu bez nutnosti menit cely
projekt.

turby