doporucte firmu na vyvoj PCI karty

martin.kadlecek@email.cz martin.kadlecek@email.cz
Pátek Únor 11 14:21:43 CET 2005

pro pana Milana
neda se vam zaslat email vas spamfilter me nepusti :-(
tak to skusim takle

Dobry den

tak bude se jednat o prumyslove PCI
karta PCI je vyzadovana zakaznikem (uz se jich nekolik realizovalo k plne spokojenosti ) take vzhledem k pozadavkum je pouzitikomercnich karet nevhodne ba primo i nerealizovatelne
karta bude ridit urcity vyrobni postup (postup ma firmna patentovan tudiz zakazka bude obsdahovat i smlouvu o mlcenlivosti)

datovy tok by nemel byt moc velky jedno teplotni cidlo bude orientacne 300kbit za sekundu
zpracovani neni moc narocne jak uz jsme psal mereni frekvence (min 10x za vterinu, 1kHz az 80kHz)
vsechny cidla uz jsou pevne urcena jedna se o specialni cidla do konktretniho technologickeho procesu

karta bude zpracovavat namerene udaje a podle toho ridit dalsi zarizeni ktere budou pripojene na 4x rs485
4 monitory z dotykovym ovladanim budou zobrazovat namerene udaje a zaroven se pres nej bude dat ridit ci upravovat prislusne parametry
predpokladam ze budou soucasti karty (pripadne druha karta)
je take mozne pouzit komercni kartu pokud bude podporovat linux

opticke spojeni mezi kartami je vyzadovano z duvodu prostredi
take je strikne vyzadovano zakaznikem

ridici SW bude realizovan v OS Linux  ten nebude soucasti soucasti bude jen driver pro linux

paklize mate zajem o tuto zakazku
zaslete mi prosim informacni udaje (firma -clovek, reference)
jinak nerozumim PCI kartam takze na nektere otazky vam nemohu odpovedet

Martin Kadlecek