doporucte firmu na vyvoj PCI karty

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Pátek Únor 11 12:36:43 CET 2005

>Co to je za otazku? :-) Reknete, za kolik to jste ochoten udelat a do kdy,
>a zakaznik si rozhodne, jestli se mu to vyplati nebo ne.

Taky nesnasim, tento druh otazky, ale pravdepodobne to melo znit jinak
mate predstavu co takovy vyvoj PCI karty bude stat.
Ono taky zalezi co ta karta by mela umet, jestli Mastra atd. Nicmene si
myslim, ze vzhledem k tomu, ze spousta firem co ma PCI na ni stale
trpi tak to muze byt klidne kolem 100kkc

Nemuzu se zbavit pocitu, ze jde o nejaky video server a tam by mi to prislo,
skoro jako blbost neco vyvijet.

Ale tazatel se ptal na firmu
Zkuste, nezarucuji uspech, protoze co jsem koukal, tak vetsina pouziva
nejlip nejakeho zakaznickeho brouka nejlip PLX, a nevypada ze to ma
nekdo v poli sam naprogramovany, nebit me ;-)
http://www.tedia.cz/cz/index.htm
http://www.asicentrum.cz
http://www.janascard.cz
http://www.codep.cz/products/videokarta.php