Pajecka z Lidlu.

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Pátek Únor 11 10:48:19 CET 2005

Ach jo, co si na kom vezmete? Pred svatkama jsem si koupil trafo v GM (GM ma
ISO9001). Trafo je cinske a bez prohlaseni o shode. Kdyz jsem se po
prohlaseni shanel, nejprve nereagovali. Kdyz jsem to dal na COI a do GM jsem
to oznamil, predlozili mi certifikaty na trafa 50 a 60W (uplne jine typove
oznaceni, to moje trafo ma 25W) a jejich koordinator ISO mi oznamil, ze to k
tomuto trafu dostal a ze pozada cinskeho partnera o formalni prohlaseni, ze
ten typ je stejny. Pripadam si ze ten clovek je bud uplne vygumovany, nebo
presvedceny ze ja jsem uplnej blbec. Jsem presvedceny, ze i s tim COI to
"nejak" dokazali zaridit. Vzdyt i kdyby misto milionove pokuty meli nekomu
koupit auto, vyplati se jim to a maji to mozna za den vydelane. Tak vo co
de? A kdyby mi vyhorel barak myslite ze se mohu ohanet uctenkou jde je
poznamka ze vse koupene v GM ma prohlaseni o shode? No to snad ne :-)))
Andel

Je pravda, ze takove pajecky jsou k mani i na trznicich, ale tam bych to
rozhodne nekupoval - prece jen je to elektricky spotrebic, tak kdyby od nej
lehl barak popelem, tak alespon teoreticky chci mit moznost nekoho zalovat.

To urcite myslite takove ty pajky na 1 pouziti, napajene 12V s vykonem 20W?
ze?