OT - podvudky v reklame (bylo Monitor LCD 14" za par KcKoupit?)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Únor 11 09:04:31 CET 2005

Sice jsem to nikdy nezkoušel, ale amaterská výroba plombovacích kleští
(resp. vhodných nástavců třeba na sikovky) mi přijde jako zcela triviální
a zvládnutelná každým každým "tmavším spoluobčanem", který chce "ušetřit"
za elektřinu, nebo plyn:-)

Na druhou stranu si nedokážu představit, že bych vyvíjel podobné zařízení
a nepoužil při tom asymetrické kryptografie s dostatečně velkými náhodně
generovanými klíči. Pak by podrobný popis komunikačního protokolu
mohl být klidně třeba součástí návodu dodávaného s pokladnou:-)
Taktéž jsem si jist, že není problém, aby vnitřek pokladny byl imunní proti
jakýmkoli pokusům o oblafnutí a to i bez plomb a ještě bych k tomu provokativně
dodával schema a možná i výpis zdrojáku části firmware, která to má na starosti:-))

Prostě si myslím, že už několik desítek let existují metody, které jsou neoblafnutelné
z principu, tedy i přes detailní znalost principu útočníkem.

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz
Soukromé zprávy mi pište pouze z domény .cz, ostatní se automaticky mažou :-)

From: "Lubor Otta"