OT - proberme se (bylo vsechno mozne...)

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Pátek Únor 11 08:53:03 CET 2005

JF> Asi takto - pokud si bude nekdo registracni pokladnu CHTIT poridit, necht si
JF> ji spanembohem poridi. Proc ale zakonem ukladat neco, co by melo byt
JF> predmetem svobodne volby ? Prece vazne nemuzete verit tomu, ze se diky
JF> registracnim pokladnam zvysi vyber dani ? Kazdemu, kdo ma oci, usi a nekde
JF> uprostred mozek musi byt jasne, ze se jedna o populisticky pokus socanu a
JF> komancu predvest tupejsi casti sveho volicstva svaly v tzv. boji proti sede
JF> ekonomice. Predstiraji boj proti hospodarske kriminalite generovanim
> [...]

Pokud je mi znamo, tak registracni pokladna slouzi v prve rade jako
ochrana pred nepoctivymi zamestnanci a pokud je dobre napsana, tak i
pomuze ve skladovem hodpodarstvi.

Fiskalni modul je jenom snaha resit nasledky, misto reseni pricin.
A navic se tim otevira novy prostor pro firmy kamaradu a uplatky.

Tomas