Re: Napájení mikrofonu po kabelu

BuFran BuFran@seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 22:29:38 CET 2005

Jedna se o JACK 3.5 mm, stereomikrofon. Zkusil jsem to pripojit k
notebooku do MIC vstupu - tam je na jednom pinu 2.5V naprazdno, a
klesa k 2V se zatizenim. Tam mi ten mikrofon funguje, sice jenom v
rezimu MONO, ale funguje. V zapojeni kde jsem pres 10 k R pripojil ten
samy pin na +5V ani tuk. (Pri 10k se prave zminenych 2.5 V objevi na
pinu mikrofonu).

Tento mikrofon bohuzel neni "levna kapsle" z GM. Tento stal $90. (pry,
ja ho nekupoval ...) Ale phantom to urcite nema.

--
Best regards
 BuFran