Pripojeni k internetu a CZfre

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Čtvrtek Únor 10 15:53:19 CET 2005

Jo tohle by melo jit pomerne bez vetsich problemu.
Predpokladam, ze CZfree pouziva vnitrni adresy, nebo neco co se da osetrit
maskou.
Takze jako default gateway si date tu sitovku a pomoci prikazu route -
podivejte se na help ja si to taky nikdy nepamatuju z hlavy :) reknete, ze
to co je v rozsahu adres x y na sitovce jde na wi-fi, takze ona to misto
toho, aby to poslala ven posle na tu wi-finu
J.V.