Pripojeni k internetu a CZfre

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Čtvrtek Únor 10 15:49:23 CET 2005

Taky bych to resil nejakym Linuxem. Pokud jsem to z dotazu dobre pochopil,
nejde o zadny load balancing, ale pouze o pristup take k CZFree siti. Nevidel
bych v tom zadny problem. DG se nastavi tou primou cestou do Inetu a CZfree
se osetri potrebnymi zaznamy v routovaci tabulce budto rucne nebo lepe
nejakym dynamickym routingem.
Jde predevsim o to, proc ma byt to pripojeni do CZfree zachovano, jestli jen
kvuli par nejakym zdrojum, ktere nejsou pristupne nebo jsou spatne pristupne
prostrednictvim Inetu, nebo jestli to ma byt jen zaloha pripojeni nebo ....
duvodu muze byt tisic a tomu se musi podridit routovaci tabulky.

Jakub Serych