Pripojeni k internetu a CZfre

Jiří Vojtek jiri.vojtek@ticketpro.cz
Čtvrtek Únor 10 15:33:31 CET 2005

To je docela zverstvo :)
Jde o to, ze se musi urcit, ktera sitovka / pripojeni je pro ktere adresy.
Nebo rict, ze jednou sosam dolu a vse co jde ven jde pres druhou apod.
Proste obe na jednou na vsechno to nejde. Pro Vas by melo stacit nastavit to
pomoci statickeho routovani pod Woknama. viz. prikaz route, ale jak jsem
rikal je nutne urcit co kam bude chodit.
Jiri Vojtek