Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

Tomáš Koželuh mr.death@securemail.cz
Čtvrtek Únor 10 14:28:21 CET 2005

Zrovna teď jsem měl v ruce notebook za skoro 100.000 Kč, kterej měl velikost
obrazovky cca 15" a rozlišení 1600x1200. Bylo to naprosto úžasný... ;)
1024x768 na 14" LCD bych neviděl jako tak velkej problém. Kdybych věděl, kde
by se za ty peníze dal opravdu sehnat, tak bych si ho možná koupil jako
druhej monitor. Na různý lišty, panely, poznámky a podobně je to ideální.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death