OT - podvudky v reklame (bylo Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?)

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Únor 10 13:32:20 CET 2005

Dne čtvrtek, 10. února 2005 11:40 Petr Simek napsal(a):

> Kdyz jste se tak nabidl, tak toho hned vyuziji :-) Jak je to tedy konkretne
> udelane - na jakem principu pracuje tam pamet te registracni pokladny ?

Nekde jsem zaslechl/cetl, jak autobusak s elektronickou kasou sidil, kdyz ji
strcil na noc do mrazaku, mnohe zauctovane pri -30 zapomnela. Prislo se na to
pouhou statistikou a taky ze byl mekota a hned to vykecal kdyz na nej prisli.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail can not contain any viruses because I use Linux