Eagle a metricky rastr

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Čtvrtek Únor 10 12:54:05 CET 2005

Zdravim vespolek,

Nedavno jsem si udelal takovou malou statistiku a dospel k zaveru, ze v mych vytvorech
naprosto prevazuji soucastky s metrickou rozteci. Dodelal jsem si tedy knihovnu, ve ktere
jsem prizpusobil ty zbyvajici, aby se daly jakz takz pouzivat s metrickym rasterm, v eagle.scr
nastavil vychozi rastr na metricky a myslel si, ze tim bude vyreseno:-)

Vysledek je ten, ze eagle soucasktky pri vytvareni brd souboru nahazi do palcoveho rastru,
stejene jako driv, takze se to moc pouzivat neda...

pouzivam verzi 4.13

Zabyval se podobnymi problemy uz nekdo a dospel k nejakemu pouzitelnemu reseni?

Jak jsou na tom jine softwary?

Dekuji

Pavel Hudecek
http://www.diametral.cz
Soukromé zprávy mi pište pouze z domény .cz, ostatní se automaticky mažou :-)