OT - podvudky v reklame

Miroslav Soltisik soltisikm@eurotel.sk
Čtvrtek Únor 10 12:47:15 CET 2005

> Inym prejavom su navody typu : nesuste macku v mikrovlnke,...

>Timto se zde sice casto bavime, ale existuje kvalifikovany odhad, ze v CR
>zahyne rocne 100 domacich zvirat, protoze je majitele
>susili v mikrovlnce. Pripadavam to divne, me ani ne me, vsichni nejsou
>technicky nadani, rada doktoru a filozofu absolutne netusi jak funguje
>zarovka natoz neco tak sloziteho jako mikrovlna trouba. K Deti me zname
pred
>lety take uvarili krecka ve snaze ho zahrat po koupani.

Ale ved o tom pisem :-).
Dnes je v mode mat pravo na vsetko. Jaksi sa zabuda na zodpovednost s
pravom viazana.

T.j. ak som nesika (blb,(alebo sa len nevyznam v danej oblasti)...) mam
pravo susit macku, stat v rade pred hyper, kupit prvu blbost z telesopu
ALE s tym je zviazana ZODPOVEDNOST za nasledky (mrtva macka, mrtvy sused,
vyhladene mesto,..)
V historii sa nemohlo stat aby ten kto nieco urobil, a nemal sajnu co robi
sa odvolaval na vyrobcu (fajciari, horuca kava).
Od II.svet sa raketovym tempom oddeluje pravo a zodpovednost.

Nastastie, priroda si s tym poradi. Za par storoci budu socialni inzinieri
eliminovani.
BTW Cina a india si v klude pocka, kym to tu skonci. Zatial nam predaju
plysove hracky a lacne handry, nech nejdeme do hrobu nalahko :-)