Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Únor 10 12:19:46 CET 2005

Zatim vsechny 14" co jsem videl (tedy virtualne na webu, letaku, atp.) umely
1024x768, IMHO 800x600 displeje techto rozmeru uz se asi moc nedelaji, to by
musel byt nejaky hoodne stary kousek nebo neco specialniho. Ale ona ta
diskuse zase tak OT neni, jde o to, ze ta nabidka mozna existuje jenom v
letaku... :-) Ale pravda je, ze puvodni dotaz nejak zapadl a jestli ho nekde
opravdu fyzicky maji asi nikdo nevi. Ale stejne pokud by ho nekde meli, tak
za tuto cenu by podle mych zkusenosti zmizel za chvili a my uz tu o tom
diskutujeme dva dny... :-)

Dusan Dolezal