prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Kotlaba Jaroslav Ing. kotlaba@zpa-pecky.cz
Čtvrtek Únor 10 11:15:14 CET 2005

Neda mi to a ocituji zde citat meho oblibeneho autora:
Neni problem mit vlastni nazor. Problem je mit takove postaveni, aby ten
nazor nekoho zajimal.

Z vlastni zkusenosti vim, ze pokud nejaky technicky problem brani vyhodnemu
obchodu (a bylo by potreba jeste zapracovat nebo nedej Boze by bylo potreba,
aby projevila nejakou aktivitu samotna Vrchnost), Vrchnost dost casto
ohluchne.

Vrchnosti reknete, ze kdyz to neprostudujete, budou pak mozna taky brecet az
toho bude vyrobeno x-tisic ks a bude to padat na drzku na pitomej oscilator
- proti tomu je nejaky den studia hodne slaby cajicek :). Na to bude kazda
vrchnost slyset zcela jiste, to jsou totiz prachy.