Cesky sen - bylo: Monitor LCD 14 za par Kc Koupit?

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Čtvrtek Únor 10 07:38:20 CET 2005

> Mimochodem, vcera jsem v Kauflandu koupil ve skutecnem vyprodeji brusku s
> mokrym a suchym kotoucem za 440,- , te cene se nedalo odolat. Fakt to
> funguje a je na to 3 roky zaruka.

Nevim, jestli to byl Lidl nebo Kaufland, ale mam prenosne radio s CD a s kazetou za nejakych 470,- Kc? Znacka Elta, taky je na to 3 roky zaruka... (akoratze me uz by ji asi neuznali, pac jsem se v tom stoural - idiot designer tam dal 2-polohovy prepinac AM-FM, ale FM jen v rezimu stereo, takze to skoro furt sumelo. Pritom integrac to stereo umi vypnout, takze jsem to zmenil na FM mono-FM stereo; AM rozsah se stejne moc nepouziva...)

P.K.