prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Středa Únor 9 23:36:08 CET 2005

vlastni rezonancni kmitocet te civecky me taky napadl, nicmene nebyl
jsem v tu chvili schopen zjistit, co tam nas kooperator osadil.
Kolega Kazda zminoval interni nasobicku kmitoctu - o tom jsem zahlidl
neco v DS, ale  vzhledem k tomu ze si nedelam do tehle aplikace software
ja, tak kazdy ohled na software jsem chtel eliminovat, tudiz navrhnout
co nejjednoduseji hardware, aby to slapalo - proto jsem castecne
obslahnul zapojeni vyvojoveho kitu. Castecne rikam proto, protoze tam
pouzili jine pametove moduly (co do typu i velikosi) a take na ovladaci
logiku pro externi adresni prostor pouzili hradlove pole (darebaci :-) )
Nicmene uz jsem si dnes objednal hotovy oscilator, ktery jen napichnu na
Xin a bude vystarano s podelanym overtone oscilatorem :-) Sice to bude
trosku drazsi, ale v tehle aplikaci se to jakztakz rozptyli :-D
Jeste k tomu ethernetu - mam takovy pocit, ze procik musi jet na
kmitoctu >20MHz aby to PHY slapalo.
Ono uz to nejak tak logicky vychazi, kdyz je tam Base-10 , ze to asi
chce trochu vyssi kmitocet ;-)

Zlate '51ky na 12MHzich :-D :-D :-D

--
S pozdravem