Monitor LCD 14" za par Kc Koupit?

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Únor 9 18:43:31 CET 2005

Bohužel máš pravdu v tom, že nebudeš lhát. To ještě neznamená, že se
nedopustíš manipulace a zkreslování skutečnosti.
"Bohužel" píši pro to, že obrana je dosti těžká a v mnoha případech to
znamená dost hluboké znalosti problematiky.
Poškozuje to seriozního prodejce i zákazníka.

Na závěr takový malý dotaz, kolik je 1 + 1 ?
Může to být 2 ale i 10, zaleží v jaké soustavě počítáš. Skoro každý
odpoví dva.

Radek

On