prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Středa Únor 9 09:06:40 CET 2005

Mohl byste prosim nastinit jak funguje overtone oscilator treba popisem
toho schematu, co jsem zasilal z DS Zilogu ? Paralelni rezonancni obvod
tam vidim, nicmene presne funkci toho celku bych nepopsal :-/ Nebo
mate-li nejaky odkaz, kde se o tomto docist, taky bych byl moc vdecny.

Diky moc.

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik