Krystalka

Jiri Fridrich mr.eli@volny.cz
Úterý Únor 8 20:57:36 CET 2005

Ted jsem jeste zjistil, ze pro lepsi prijem je nutno se dotykati vnejsiho
polu sluchatka.
Nevim co chytam za stanici, zrovna tam je rozhovor s nejakym polakem...
ELI.

----- Original Message -----
From: "Jiri Fridrich" <mr.eli@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@hw.cz>
Sent: Tuesday, February 08, 2005 8:52 PM
Subject: Re: Krystalka

Zdravim.
Tak mi to nedalo a musel jsem to jit hned vyzkouset.
Funguje to porad stejne jako za mych mladych let (no neni to tak davno).
Zadne kondenzatory a civky neresim, uzemeni a antena me taky tak moc
netrapi.

Seznam soucastek:
Telefonni sluchatko 4 FE 562 11 (50ohm z domaciho telefonu)
Dioda GA201
Drat prum. 0,8mm delka 1 metr

Popis zapojeni:
Dioda pripojena paralelne ke sluchatku, katodou na stred sluchatka.
Ze stredu sluchatka vyveden drat.
Drat omotat kolem koliku v zasuvce.
Hraje ciste a silne jedina stanice.

Lokalita: