prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Únor 8 20:30:53 CET 2005

> ten C3 mam 100n, bezny kramik. Mam pocit ze spickovy stabilni kond by na
> to asi nemel vliv, kdyz mam v kancelari stalou teplotu 23 az 26°C :-)
> Ten 3n3 by se mozna mohl zkusit, ale obavam se, ze uz na to nemam nervy.

No tady nejde ani tak o stabilitu, nybrz o parazitni parametry. Ten 100n v
bezne keramice uz pusobi na tech 50MHz spis jako indukcnost nez jako kondik,
zvlaste pokud je to pouzdro s vyvody.

Lukas Grepl