prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Únor 8 19:36:57 CET 2005

ten C3 mam 100n, bezny kramik. Mam pocit ze spickovy stabilni kond by na
to asi nemel vliv, kdyz mam v kancelari stalou teplotu 23 az 26°C :-)
Ten 3n3 by se mozna mohl zkusit, ale obavam se, ze uz na to nemam nervy.
Zadnej znamej mi nebyl schopen vyjadrit stanovisko. To opravdu skoro
nikdo v CR nepouziva MCU kterej potrebuje krystal na 3. harmonickou ???
Cca za pul roku me ceka  jina aplikace - taky s 50MHz oscilatorem, uz
ted se desim :'( .
Asi to vyresim prozaicky - pokusim se tam nejak "nalepit" hotovy
oscilator. Snad to s tim bude chodit a odpadnou strasti s "rozhybanim"
krystalu.

Diky za odezvy. Kdyby kohokoliv cokoliv jeste napadlo, myslim ze by to i
nadale mohlo byt prinosne tema, ktere urcite rozsiri obzory, takze
piste, emajlujte :-)

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik