prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Únor 8 19:23:38 CET 2005

to jsem taky prepocitaval a se stejnym vysledkem, nicmene kdyz to maji
panove ze Zilogu na vyvojove desce, tak jsem si rekl, ze tomu asi
rozumeji vic a lip .... :-)
Pripocitavaji tam jeste asi nejak parazitni vlastnosti krystalu ...
nicmene porad je tu ten fakt, ze do vcerejska to fungovalo (nekolik
pokusu v prubehu nekolika dni) a dnes uz ne - a to je divne.

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz