prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Úterý Únor 8 19:03:18 CET 2005

Co mate jako ten spodni kondenzator, tedy C3 ? Zkuste tam dat klidne i jen
3n3 ale NPO. Sice je to ode mne zase jen takova rana od boku, ale za pokus
se nic neda :).

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: Ondřej Kozumplík [mailto:kozond-konf@seznam.cz]
Sent: Tuesday, February 08, 2005 3:50 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Viz subjekt.
Jedna se o krystalovy oscilator u eZ80F91, pouzivajici 50MHz krystal pro
3. harmonickou.
Jeste vcera to jelo a dnes uz ne (mezitim to bylo vypnuto), a kdyz jsem
dnes zmeril oscilator, zjistil jsem ze beha na zakladnim kmitoctu
krystalu - tj. 16,68xxMHz :'(
Zapojeni a hodnoty soucastek jsem presne obslehl podle schematu
oscilatoru v Zilogove Development kitu.  Je pozoruhodne, ze v DS uvadeji
hodnotu civky 10ti nasobnou, nicmene obslehl jsem hodnotu podle kitu, na
kteryzto si mohu sahnout.

Naraz to nejede a ja nemohu teto zahade prijit na  kloub.

Diky za kazdy napad, radu ci pripominku.

PS: Omlouvam se za zatezovani konfery prilohami, ale pro usnadneni
posilam v priloze obrazek toho oscilatoru vystrizeny z DS.

--
S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz