prestal mi fungovat krystalovy oscilator - PLIIIZZ HELP !!!

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Únor 8 17:06:48 CET 2005

OK> Viz subjekt.
OK> Jedna se o krystalovy oscilator u eZ80F91, pouzivajici 50MHz krystal pro
OK> 3. harmonickou.
OK> Jeste vcera to jelo a dnes uz ne (mezitim to bylo vypnuto), a kdyz jsem
OK> dnes zmeril oscilator, zjistil jsem ze beha na zakladnim kmitoctu
OK> krystalu - tj. 16,68xxMHz :'(
OK> Zapojeni a hodnoty soucastek jsem presne obslehl podle schematu
OK> oscilatoru v Zilogove Development kitu.  Je pozoruhodne, ze v DS uvadeji
OK> hodnotu civky 10ti nasobnou, nicmene obslehl jsem hodnotu podle kitu, na
OK> kteryzto si mohu sahnout.

> [...]

Prepokladam ze nakresleny paralelni obvod by mel byt naladeny na
pozadovany kmitocet.

Podle uvedenych hodnot mi vychazi ze  je naladeny na
7-8.5 MHz, tzn. 50 MHz je uhlova rychlost. Vypada to ze se nekdo sekl a ze
to kmitalo na 3. harmonicke nahodou.

Jestli jsem se neprehledl, tak mi pro 50MHz vychazi 1uH a 10pF.

Tomas