Hotovy FM diel

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Únor 8 16:42:47 CET 2005

Mam pocit, ze jste chtel napsat 10mW ne?? ono asi i s dvema tranzistory
10W jaksi...........hodne spatne.

Pokud u toho bude antenka typu vocasek z dratu 20 cm a protivaha zadna,
muze balu byt v klidu...ten vyzareny vykon nestoji za rec. To nektere
usporne zarovky
jsou daleko lepsi TX od MW az po UKV :-(