Krystalka

Honza jan.kuba@seznam.cz
Úterý Únor 8 16:35:18 CET 2005

tohle se predvadi nekde blizko stredovlnneho vysilace - sveho casu jsem
v okoli LIBLIC (1500KW tenkrat) predvadel na skolnim vylete jak hralo
telefonni sluchatko premostene germaniovou diodou. Byly u tono cca 4 m
zvonkoveho dratu, zem nahradil prst ..... Hralo to slusne( nahlas) ,
vsichni tenkrat cumeli jak puci....

Jinak v dnesnich podminkach si muzete vysilac nasimulovat.... Na MW neni
problem postavit  amplitudove modulovany generator a modulovat ho treba
z Discmama, nebo nejakym programem z FM radia at je to verohodne. (
Synek o tom nemusi zrovna vedet.....)