Tisk v Eaglu

Rt jr@siliconbrain.biz
Úterý Únor 8 16:16:47 CET 2005

> No jo psal, jenze jsem ted do DTP studia poslal dalsi pokus, s tim ze jsem
> nastavil ve vlastnostech Lintronicu ten EPS a naripovat jim to uz slo, ale
> pry je to orezane a nevleze se to na A4, pritom vim ze to urcite neni vetsi
> nez A4. Takze mi asi nezbyde nic jineho nez si proste neco nainstalovat,
> protoze tak poslepu se s nima muzu bavit jeste dalsi tyden.

To bude tim, ze si v ovladaci musite nastavit take velikost papiru.
Pokud mate nastavenou treba velikost A2, pak se na A4 opravdu nevejde
:-)). Nebo, nemate ve vrstvach Eagle, ktere se aktualne nezobrazuji,
zapomenuty treba nejaky napis nebo caru, posunutou mimo desku?
Take jsou pri prevodu do PS potize s typem pisma na desce - musite mit
nastaven tusim vektorovy font. Jinak se ovladac pokusi o nahradu a muze
to dopadnout vselijak.

Zacnete na http://www.ghostscript.com/
--
Rt