TTL komparator

Mala Kobyla Mala.Kobyla@seznam.cz
Úterý Únor 8 15:21:54 CET 2005

A myslite, ze sem je neporovnal? Akorat datasheet (fairchild)  neobsahoval
aplikacni zapojeni a z toho dvojiho napajeni jsem nebyl 2x moudrej.  Tak
jsem se zeptal. Ted jsem stahnul dalsi datasheet (national semi...), ktery
obsahuje i aplikacni zapojeni a z tech je jasny, ze to pujde.

A i kdyby byly vnitrne shodne, nekdo by mohl odpovedet:  "LM311 by sel, ale
XYZ je lepsi, hezci, vonavejsi a za stejnej peniz" :)

MK