Hotovy FM diel

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Únor 8 15:05:12 CET 2005

Ludom ako vam by som ruky lamal...
To ze tam uz nie je rozhlas, neznamena ze tam nie je nic ine. Napriklad
nad FM pasmom pracuju letecke pristroje. Co je aj dovod, preco napriklad
frekvencie na hornom konci FM pasma, napriek tomu ze mali zo zenevskeho
planu pridelene vykony desiatky kW mozu v skutocnosti pouzivat len
desiatky az stowky wattov, prave aby nerusili letecku prevadzku.
balu